Напоменуо је да је градска администрација понудила компромисно рјешење да Град преузме на себе 80 одсто поскупљења, а да би се нови цјеновник у јавном превозу односио само на појединачне карте и радничке, које ће покрити послодавци.
-Град, осим што субвенционише губитке превозника, мора додати минимално 100.000 КМ да суфинансирамо приградске линије јер нема путника и на њима и нису одрживе – нагласио је он.
Позвао је одборнике да се не скидају средства са пројеката и преусмјеравају само за јавни превоз.
-Сви ови пројекти које данас радимо, рачунајући и највећа улагања у модернизацију саобраћајница, су они које СНСД није подржао – истакао је градоначелник.
Напоменуо је да буџет јесте највећи, али је и потрошња највећа јер свака јавна набавка која је договорена данас је знатно скупља.
-Уколико бисмо у потпуности финансирали јавни превоз до краја године потребно нам је четири милиона КМ, то је као цијела школа у Ади и вјерујем да нико није спреман тога да се одрекне – истакао је градоначелник.
Јуче је из градског буџета, како је казао – исплаћено близу 200.000 КМ за превоз, субвенције за јун.Подсјећамо, након што су превозници под великим притиском раста цијена горива доставили јасан приједлог о обустави саобраћања јавног превоза од 1. јула, градоначелник је истакао да је једино рјешење усвајање новог цјеновника од стране Скупштине Града.