Када се сумира читава протекла година, Одсјек за сарадњу са грађанима – Канцеларија за грађане, запримила је 2.780 личних обраћања грађана и 3.637 телефонских позива. У току протекле године, више од 6.500 захтјева за рјешавање одређених проблема грађана пристигло је путем Канцеларије за грађане у Бањој Луци.
Овом броју свакако треба додати и телефонске позиве и поруке које су упућени директно према Кабинету градоначелника – напомињу из Канцеларије за грађане, те захтјева који су пристигли путем апликације „Грађанска патрола“.
-Поред наведеног, заведено је преко 1.900 предмета по различитим захтјевима грађана, од којих се највећи број односи на потребу рјешавања инфраструктурних проблема у граду Бањој Луци, а исти су прослијеђени надлежним организационим јединицама – речено је из ресорног одсјека.
Напомињу да су грађанима дати сви потребни одговори, упутства и обавјештења на захтјеве и питања која су у протеклој години постављени.
Свака странка која изнесе приједлог, сугестију, пријаву, проблем и слично, је саслушана те у зависности од материје на коју се обраћање односи, упућена је у начин рјешавања, уколико је ријеч о надлежности Града Бања Лука.
-Сугестије, приједлози и пријаве прослијеђене су надлежним организационим јединицама Градске управе. Пристигле примједбе на рад организационих јединица Градске управе су испитане, те су подносиоци обавијештени о истом – напомињу из овог одсјека.
Додају како су грађани су били активни током читаве 2021. године и пријављивали одређене комуналне проблеме путем апликације „Грађанска патрола“, гдје је запримљено преко 3.970 пријава .
Напомињу како се један дио тих захтјева није односио на надлежност Градске управе, те су исти прослијеђени надлежним институцијама.