Kada se sumira čitava protekla godina, Odsjek za saradnju sa građanima – Kancelarija za građane, zaprimila je 2.780 ličnih obraćanja građana i 3.637 telefonskih poziva. U toku protekle godine, više od 6.500 zahtjeva za rješavanje određenih problema građana pristiglo je putem Kancelarije za građane u Banjoj Luci.
Ovom broju svakako treba dodati i telefonske pozive i poruke koje su upućeni direktno prema Kabinetu gradonačelnika – napominju iz Kancelarije za građane, te zahtjeva koji su pristigli putem aplikacije „Građanska patrola“.
-Pored navedenog, zavedeno je preko 1.900 predmeta po različitim zahtjevima građana, od kojih se najveći broj odnosi na potrebu rješavanja infrastrukturnih problema u gradu Banjoj Luci, a isti su proslijeđeni nadležnim organizacionim jedinicama – rečeno je iz resornog odsjeka.
Napominju da su građanima dati svi potrebni odgovori, uputstva i obavještenja na zahtjeve i pitanja koja su u protekloj godini postavljeni.
Svaka stranka koja iznese prijedlog, sugestiju, prijavu, problem i slično, je saslušana te u zavisnosti od materije na koju se obraćanje odnosi, upućena je u način rješavanja, ukoliko je riječ o nadležnosti Grada Banja Luka.
-Sugestije, prijedlozi i prijave proslijeđene su nadležnim organizacionim jedinicama Gradske uprave. Pristigle primjedbe na rad organizacionih jedinica Gradske uprave su ispitane, te su podnosioci obaviješteni o istom – napominju iz ovog odsjeka.
Dodaju kako su građani su bili aktivni tokom čitave 2021. godine i prijavljivali određene komunalne probleme putem aplikacije „Građanska patrola“, gdje je zaprimljeno preko 3.970 prijava .
Napominju kako se jedan dio tih zahtjeva nije odnosio na nadležnost Gradske uprave, te su isti proslijeđeni nadležnim institucijama.
Komentari (0)